10 februari 2018

Bericht van Jan Van Droffelaar over Hondon TV

Ik heb een nieuwe site gebouwd, www.hondontv.es een uitzending gemist platform, die eindelijk klaar is. Alle filmpjes die in de loop der tijd door mij gemaakt zijn, kun u hier bekijken. Ik hoop hiermee een bijdrage te leveren aan hetgeen bij ons in de Vallei gebeurd. en ik neem dat u, net als ik, geniet van de prachtige natuur en bijzondere evenementen die steeds plaatsvinden in de valley en ook daarbuiten. Als u op de hoogte wil wil blijven van nieuwe filmpjes kunt u zich aanmelden als 'member'op de site...veel kijkplezier...en graag liken en delen a.u.b. 
vr,gr Jan van Droffelaar

Dear FB friends. I have build a new website, a video on demand platform hondontv.es which is finally finished. All the movies that have been made by me, can be viewed here. I hope this will be of any help to you and that you can experience, just like me, how beautiful our valley is with it's nature and amazing events. If you want to stay informed on new movies you can sign up as ' member' on my site ... have fun watching ...and please like and share.
Best regards, Jan van Droffelaar


www.hondontv.es