10 september 2012

IMED Hospitales



ELCHE


IMED hospitales biedt u een cardiologie pakket aan!

Namens de cardiologen van het IMED ziekenhuis wil ik u graag informeren over het cardiologie pakket dat wordt aangeboden.

Als u bekend bent met een hartziekte of klachten heeft die hierbij kunnen passen, nodig ik u uit om een afspraak voor cardiologisch onderzoek bij mij te maken in het IMED ziekenhuis. Mocht u vragen hebben over de vergoeding van uw verzekering voor dit onderzoek, dan kan ik u daarbij ondersteunen. Wij hebben contracten met de meeste buitenlandse verzekeraars.
Sinds kort biedt IMED ook eenspeciaalpakket aan, waarin meerdere hart onderzoeken zijn inbegrepen. Dit pakket is bedoeld voor personen bij wie de verzekering de onkosten niet vergoed (bijvoorbeeld personen die verzekerd zijn via de seguridad social) en bij wie er toch een indicatie is voor cardiologisch onderzoek.
Het onderzoek wordt begeleid door een zeer ervaren cardioloog, de kosten zijn € 200,-  euro en bevat:

·        Een consult
·        Hartfilmpje (ECG)
·        Bloedonderzoek
·        Echocardiografie
·        Medisch advies en een brief waarin alle bevindingen staan vermeld om thuis nog eens rustig na te lezen

Als u vragen heeft of een afspraak wilt maken kunt u mij mailen via: info@cardiogeneticacentre.com of contact opnemen via het IMED hospital in Elche
Max Planck, s/n, Elche Parque Empresarial
03203 Elche
Tel: 965503030 en vragen naar Laura van Lochem (doorkiesnr. 27033)

Vriendelijke groeten,
Laura van Lochem, cardioloog